sobota 5. ledna 2013

Věřit se nevyplácí

Vítám vás na mích stránkách: http://nobody-ist-perfect.blogspot.cz/ původně tam nemělo být ist,ale s is to bylo obsazené.Jestli si to celé četl napiš do komenářů: Četl/a jsem to.A také nějakou tu kritiku díky.Pokud si t přeložíte znamená to "Nikdo není dokonalý"A na začátek nějaká úvaha na téma: Láska < smutek
Jediné, co v tuhle chvíli cítím, je zklamání. Zklamání v milované osobě. To bolí nejvíc. Do doby, než jsi mi to udělal, jsem pevně doufala v převrat v našem bůhví jakém vztahu. NE, nyní nečekám už vůbec na nic. Vše je tam, kde bych to nikdy nedotáhla, kdyby to bylo na mě.

Od Tebe to bolí 100x víc, než od kohokoli jiného.
Tvá ostrá slova mi probodla hruď jakoby nic. V jednom okamžiku jsem přestala věřit v lásku. V jednom okamžiku jsem poznala, že věřit je zbytečné...
NIKDY VÍC.

Vaše Adél

2 komentáře:

  1. Přeju hodně štěstí s blogem:) a souhlasím s tebou:))

    OdpovědětVymazat
  2. Bolelo, bolí a bude bolet .. Znám to a bude mě to sledovat celej život .. Hodně štěstí u blogaření :-) Máš pravdivej článek

    OdpovědětVymazat

Prosím mé úvahy,povídky a pohádka atd. NEKOPÍRUJTE A NEROZŠIŘOUJTE dále po jiných blozích.