sobota 5. ledna 2013

Dej najevo svůj názor

Mám pro vás úvahu.
Téma: Život
Jestli si to celé četl napiš do komenářů: Četl/a jsem to.A také nějakou tu kritiku díky.  
Lidi vám říkají, ať se nebojíte projevit svůj názor. Ať si stojíte za tím, co si myslíte. Jenže když dáte najevo to, co opravdu cítíte nebo si to myslíte, lidi se k vám otočí zády. Vmetou vám do obličeje svůj odpor.
Pak si připadáte že jste samy, že jste vlastně podivín, s odlišným, špatným názorem.
























 Proto tedy v životě radši nic neprojevujete, spíš se pořád lehce přidržujete názoru ostatních.

Upřímně, obdivuji lidi, kteří naplno řeknou co si myslí a nebojí se následků. Nebojí se reakce ostatních. Prý stačí mít okolo sebe pár dobrých přátel, stačí jen pár a potom už vám bude jedno kdo si co myslí, protože vaši nejbližší vás mají rádi takového jaký jste. Jenže, stále tam bude ten strach. Strach z názoru společnosti.

3 komentáře:

  1. Já se nebojím říct svůj názor. Následky jsou většinou docela blbý, ale já když si něco myslím, tak prostě nedokážu mlčet, teda většinou ne.

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem to :D
    Já také obdivuju lidi, kteří se nebojí říct, co si opravdu myslí. Jenže když člověk řekne svůj názor - který je negativní, opravdu se k němu lidé otočí zády. Hold většina nechce znát pravdu..

    OdpovědětVymazat
  3. Přečetla jsem to:D
    Přesně naprosto s tebou souhlasím ! jinak hezkej dess

    OdpovědětVymazat

Prosím mé úvahy,povídky a pohádka atd. NEKOPÍRUJTE A NEROZŠIŘOUJTE dále po jiných blozích.